måndag 16 februari 2009

ORMHELVETE!

Saxade bilden från Calles blogg. Där han skriver så argsint om ormar. Om sitt hat gentemot dom. Vi delar det. Hatet. Äcklet. Jag kan inte ens titta på den där bilden. Och inte längre ha fötterna på golvet.
Om jag hittade en sån där jävel i avloppet skulle jag inte tänka "Hey! Veckans bild!" och lite snabbt gå efter kameran. Jag skulle aldrig mer bli mig själv. Jag skulle troligtvis tvingas till nån form av inlåsning.
Hur tänkte man vid skapningen ormen liksom? Nu gör vi nåt riktigt jävla vidrigt... De borde förbjudas. På riktigt. De är inte meningen på nåt vis. Kommer ihåg när min brorsas (step-varianten) boaorm rymde i lägenheten och var borta hur länge som helst. Tills de hittade den i sängen. Helt intrasslad i fjädrarna i madrassen. Skavd och mager och ännu jävligare än innan. De hade sovit på ormen. VM i gåshud här...

Inga kommentarer: