fredag 13 februari 2009

PART II

Spotifykamrater. Jag delade med mig av en del tips för ett tag sen. Kallade jag det februarilistan? Och februari är inte slut än men här kommer nästa. Jag undanhåller inget. Starkaste track ner till det mest piniga. Det här är spellistan just nu. Och för imorgon, believe you me.


Glasvegas - Daddys gone (lyssna på dialekten!)
Nejra - Headstrong
Kleerup w/ Marit Bergman - 3am
Kleerup w/ Lykke Li - Until we bleed
Gabriella Cilmi - Sweet about me
Brandy - Right here
Lorentz & M.Sakarias - Mayhem (det råder delade meningar om huruvida jag är dum i huvudet som gillar det här eller inte - men jag skäms inte!)
Maia Hirasawa - The worrying kind
Adiam Dymott - Miss you
Alesha Dixon - The boy does nothing
Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp
Laleh - Bjurö klubb
Empire of the sun - Walking on a dream
Anna Maria Espinosa - A little moonlight
Marit Bergman w/ Titiyo - 300 slow days in a row
Amanda Jenssen - For the sun
Salem Al Fakir - It's only you part II
Laakso - Västerbron
Jewel - Good day (Puss Carro!)

Inga kommentarer: