onsdag 4 februari 2009

SPOTIFY THIS

Kära vänner,
Jag tänker att de flesta av er vid det här laget fastnat i någon form av Spotify-träsket. Och, jaja, boo-frickin-hoo, skivbolagen är så ledsna och det är så tomt på musik nu och snart kommer Robyns Do you really want me vara allt som finns kvar. Än så länge har jag inte märkt nåt. Men jag ska hjälpa er lite med en handfull tips. Så man inte tappar stinget och finner sig sitta och lyssna på Sonja Aldén rätt vad det är.

Det här är tipslistan Februari

Johnossi - 18 karat gold
Sophia Somajo - I-Rony
Sugarplum Fairy - The Scapologist & Never thought I'd say that it's alright
John M.e - Love is my drug
The Ting Tings - Shut up and let me go
Mando Diao - Dance with somebody
Laleh - Simon says
Swingfly - singing that melody
Adrian Modiggård - Julie Brown
Nejra - Headstrong
The Script - The man who can't be moved
Shawn Colvin - Crazy
Flogging Molly - If I ever leave this world alive
Lily Allen - The Fear
Marit Larsen - If a song could get me you
Erik Hassle - Hurtful
The Gossip - Standing in the way of control
Kellie Pickler - Rocks instead of rice
Sugarland - Take me as I am

Jag kan fortsätta hur länge som helst. Men istället går jag ut med hundarna. Eller och lägger mig. Eller nåt. Gillar att vara lite hemlighetsfull.

Inga kommentarer: