torsdag 5 mars 2009

FINA FINA FREDAG PT III

Sa lite klämkäckt (roligt ord) på jobbet att jag inte skulle blogga något idag.
Tills jag insåg vad det var för dag. Eller snarare, vad det är för dag imorgon!
Hörrni. Jag vill inte vara tjatig. Tänker att om ni nu gått i min skola ett par veckor så har ni kanske ändå fattat galoppen. Så att säga.
Det är fredag imorgon. Ni fattar.

Men tävlingen! Tävlingen kvarstår naturligtvis, enligt samma gamla regler. Ni tar en bild. Skickar till mig. 0735 12 50 21. Trevliga priser utlovas.
Jag hade en boom i deltagare förra veckan. Förhoppningen är att toppa det imorgon. Make me proud! Särskilt ni som fallit på målsnöret, ge inte upp!

Själv känner jag att jag förbereder mig för fina fredag lite som för en dejt. Fnular med kläder och smycken. Och har nu stått en timme och trixat med håret (but why?? inget pris i potten för mig...) vilket betyder att om det regnar, snöar eller blåser det allra minsta imorgon, då stannar jag hemma.

Lycka till.

Inga kommentarer: