torsdag 12 mars 2009

IT'S A GO

Har velat lite fram och tillbaka den här veckan. Inför fredagen. Huruvida vi ska tävla eller ej. Köra på tåget in i väggen eller låta tävlingen vila fram till Den Stora Finalen som kommer gå av stapeln på Långfredagen (mer om det inom kort). Jag har funderat. Jag har tänkt. Och jag har övervägt. Jag har varit på ett satans humör mellan varven och tänkt; åt helvete med skiten!

Men nu är det torsdagkväll. Återigen. Det börjar lukta fredag. Jag börjar känna livet i mig, så att säga.
Så det är väl inga konstigheter. Hur skulle jag kunna låta bli? Det här blir den sista tävlingen innan uppehållet och det känns som ett ypperligt tillfälle för er alla att leverera. Mer än nånsin förut.
Bring it! Ge mig kärlek, era bästa sidor, er skönaste stämning och den mest rätta attityden. Det lönar sig!
Funderar på att tävla ut en dejt med nån den här veckan. Eller ett gudföräldraskap. Man vet liksom inte riktigt.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Vem får man dejta om man vinner?