lördag 14 mars 2009

SWING WHEN YOU'RE WINNING!

Över till viktigare saker!
Jag förstår att ni är dying to know vem som kammade hem segern i fredagsfinast.
Och det säger jag, det var svettigt igår. Ett långt tag såg det ut som att jag skulle behöva välja mellan Jaminas tuttar och Millas fejs. Det förstår ju vem som helst att det är stört omöjligt. Hur skiljer man vackert från vackert? Det går ju inte.
Men som tur var rasslade det till i inkorgen framåt kvällen. Lite fler stylish kroppsdelar. Ett efterlängtat bidrag från Norrköping, som skyllt på kamerakrångel i det längsta. Jag var mycket glad över detta och var kanske lite snabb där att ropa ut Carro som vinnare.
För priset gick till sist till den som lyckades pricka deadline så exakt, 00:00-slaget i min mobil. Och jag har ju sagt att jag är en sucker för ansträngningar och rekvisita. Det ger pluspoäng, inga konstigheter.

GRATTIS JANNE!
Inom överskådlig framtid ska jag skaka fram en unge som du får gudföräldra.
För det där med att dejta. Det är ju bara tramsigt.

Inser oxå att min könsfördelning över de här fyra veckotävlingarna är oklanderlig. Med Milla, Daniel, Tina och Janne som vinnare. Cudos till mig.
Varmt och stort tack till alla som deltagit. I mitt hjärta är ni alla vinnare! Nu tar tävlingen paus, självklart ska vi fortsätta vara fredagsfina, men bildbevis behövs inte. Fram till Långfredagen. Då smäller det.

Inga kommentarer: