lördag 7 mars 2009

I'LL DRINK TO THE MADNESS THAT MADE ME THIS WAY

Längesen jag spotify-tipsade, eller hur? Och eftersom jag inte har nåt bättre för mig, jag har just sett mina favvosar gå vidare till Globen och familjen sover, tänker jag göra det precis just nu.

Here goes nothing...

Kings of Leon Use somebody
Kasey Chambers & Matthew Ryan Milion tears (om vi snackar grejer att fälla en tår till, F)
Hello Saferide Anna
Markus Krunegård Jag är en vampyr
Röyksopp Happy up here
M. I. A. Paper planes
Dundertåget Ifrån mig själv
Lake Heartbeat Mystery
Jenny Wilson The wooden chair
Cookies n beans What if
The Virgins Rich Girls
Lasse Lindh Jag ska slåss i dina kvarter
Sarah McLachlan Answer

Och! Dagens eurodisco:
Basic Element Touch you right now

Där har ni det. Rakt av.

Inga kommentarer: