måndag 30 mars 2009

SNAP!

Jag glömmer ju alldeles bort. Det där viktiga med att ha mycket bilder i sin blogg. Därför följer nu lite blandad kompott. Av bilder. Ur mitt verkliga liv.




Börjar med den här. Som visar att det är synnerligen osexigt med bowlingskor. Just de här var två storlekar för stora. Aldrig känner man sig så förståndshandikappad som i kardborrband.
Vi bowlade i fredags mellan ett barnkalas och ett gruppboende. Det var festligt värre. På riktigt. Mycket applåder och hurra-rop. Jag kom hopplöst sist igen. Skulle kunna skylla på den dåliga axeln. Men det gör jag inte.
Jo förresten. Det är helt omöjligt att kasta klot när armen inte sitter fast som den ska. Men det är roligt ändå. Har ju lärt mig att det viktiga är inte att vinna utan att bli full under tiden. Eller hur var det nu?

Inga kommentarer: