söndag 22 mars 2009

GETTIN' INK DONE

Igår var det Tattoo-bonanza Klevberget 2009. Mycket trevligt. Martin fick jobba för sitt uppehälle, så att säga. Vi var ett par stycken som köade för ink. Livstidsmärkning. White trash-stämpel.

Jag visar i bilder.




Nettan hade ritat sin egen. En fin liten sak med ett L och ett S. In honor of sina döttrar. Synd att jag inte tog nån bild på själva tatueringen kan jag känna nu...





Pernilla fick lite proffshjälp med att fixa till hjärtat som Skeden gjort. Man skulle för övrigt kunna skriva ett helt slutarbete i psykologi om Pernillas blick i just detta ögonblick.






Men fint blev det. Till sist.




Näst på tur var Janne Jansson. Som gjorde en ödla. In honor of sin kärlek för sådana. Även Camilla gjorde ju så klart en tatuering. En jättefin liten sak med hjärtan och krumelurer på fotleden. Men av detta finns inga bilder eftersom både Nettan och jag hade fullt upp med att hålla i henne. Och Mattis sprang efter sprit. Men Milla blev helt nöjd och när tatueringen var klar blev hon sitt vanliga jag igen och ingen behövde längre vara rädd.


Och allra sist på banan, Your's truly. Som äntligen fick min Reba-autograf gjord. Kanske skulle jag rättfärdiga detta val genom att skriva vitt och brett om min djupa själsliga relation och kärlek till Reba McEntire. Men jag behåller den där. I själen och hjärtat.

Och på fotleden.

Inga kommentarer: