lördag 7 mars 2009

...OCH VINNAREN ÄR!

Rolig tävling igår igen. Med en del nya deltagare som jag saknat de andra veckorna. Det är oxå kul att se att en del "veteraner" börjar ta till en lite tricks. Sånt gillar enmansjuryn!
Milla prövade sin lycka med att vara fredagsfin i likdan topp som jag själv hade på mig. Det var både smickrande och lömskt! Och en kanonbild var det!
Hennes man körde, den inte helt beprövade metoden, med ansiktsmask av det läskiga slaget.
Jag fick stilistiska headshots och office sexy. Jag gillar allt. Det är definitivt veckans bästa dag när jag får öppna upp bild efter bild och bli ömsom rörd och road. Detta gör att jag inte riktigt än kan lägga ner tävlingen. Vi kör ett tag till. Sen har jag en liten lös plan på en fredagscoctail. Där vi kunde träffas allihop när vi är som fredagsfinast och köra en prisutdelning live. Vad säger ni, bra idé, inte sant?

Nåväl. Tillbaka till gårdagen och dess vinnare.
För nytänkande och kreativitet i morgonens allra tidigaste stund belönas Tina med första pris i veckans tävling. Där hon, nyss utstigen ur duschen, lyckas se både snygg, cool och jävligt hemlig ut. Juryn gillar!
STORT GRATTIS!! Du får ditt pris på måndag!

Inga kommentarer: