torsdag 5 mars 2009

PLÅGADE GENIER

Kleerup avslöjar att han gjort sin sista intervju i svensk media. Det är aftonbladet (givetvis) som snappat upp den stora nyheten, bomben som han släppte i P3 igår. I frukostintervjun i morgonpasset. Stackars Hanna var hemma hos Kleerup för att snacka lite över en frulle.

Det var, milt sagt, ingen hög nivå på den konversationen. Kleerup var, så att säga... inte heeeelt med i matchen. Han bjöd på c-vitamin-brus till frukost men var för övrigt jävligt seg och osammanhängande. Förutom när han hatade media. Och jag vet inte. Min erfarenhet av droger är ringa, för att inte säga obefintlig. Men om jag skulle föreställa mig hur någon beter sig i ett drogrusigt tillstånd då skulle det vara som han. Igår.
Och då är det väl inte så jävla märkligt att han fick kissa i konstapelns lilla kopp.

Men så är det oxå när jag föreställer mig saker som jag hamnar i onåd hos okynnes-googlarna. Jag menar Kleerup själv är ju svinförbannad på Niklas Strömstedt för att han skrivit i sin blogg att Kleerup inte verkar må, jag citerar; "jättetoppen".
Det är svaga, svaga människor som googlar sitt eget namn. För att mäta sin framgång.

Inga kommentarer: