onsdag 18 mars 2009

KISS & TELL

Nyhetsportalen över andra, källan till allt av nyhetsvärde, rapporterat att LeAnn Rimes hoppat över skaklarna tillsammans med den lika gifte Eddie Cibrian (skådespelare, typ dundersåpan Sunset Beach och annat jox). Tydligen har ungdomarna fångats av en säkerhetskamera när de hånglade på en resaturang. Hallå! Otrohetsaffär, stencil 1A. Inget de studerat uppenbarligen. Såvida man inte har en önskan om att få sitt hånglande nylle uppsmällt över dubbelsidor. Det vore väl inte första gången.
Hur som helst. De verkar lösa sina fnurror på varsitt håll. Cibrian kör den manliga stilen med total förnekelse. Tänk Shaggys hit It wasn't me. Medans Rimes verkar ha satt sitt hopp till ärlighet och förlåtelse. Hennes man, den mindre kände dansaren Dean Sheremet twittrar (!! hörrni, haka på trenden nu för fan!) att han älskar sin fru. Så ingen fara verkar väl vara på taket.

Det enda problemet jag har med den här artikeln är en liten klickbar remsa högst upp. Där man från nyhetsportalens sida vill påminna sina läsare om vem LeAnn Rimes är.
"Minns ni hennes hit?" står det. Sen kan man klicka på en extern länk till Coyote Ugly-låten Can't fight the moonligt.
Jag vet att jag bryr mig för mycket när jag blir upprörd över sånt här. Och jag vet att det bara är jag som tittade på CMT när LeAnn Rimes var tolv år och sjöng Blue så man inte trodde sina öron. MEN det är inte riktigt bara jag som sjunger Nothin' better to do när jag är fylleglad.
Vi är väl åtminstone tre nu.

1 kommentar:

Milla sa...

Jag är en utav det tre :)