söndag 22 mars 2009

GALA!

Nu är det dags flickor och pojkar!!
Eftersom små spridda förtidsinbjudningar redan börjat sippra ut är det nu dags att officiellt gå ut med inbjudan till Fredagsfinast-coctail.
Fredagen den 10 april är det coctail på Klevberget som gäller. Detta råkar vara Långfredagen men jag tror inte Jesus would mind.
Reglerna är enkla. De som vill vara med och tävla skickar en bild under dagen precis som vanligt. En kvällens vinnare ska utses men även en del Fredagsfinast All Stars och andra hedersomnämnanden. Vill man, av någon anledning, inte delta i tävlingen är man så klart hjärtligt välkommen ändå.
Klockan 20:00 drar vi igång och med prisutdelningsstart runt 22:00. Jag har fått in vissa önskemål men om det är flera som vill delta som prisutdelare eller bara hålla tal så meddela mig detta i så god tid som möjligt.
Vad gäller dresscode för tillställningen så jag är jag för individens valfrihet men det här är väl ett tillfälle om något att styla till sig ordentligt?! Slå mig med häpnad.
Medtag till festen; en dejt? Ett bidrag till drinkbordet? Och det sedvanliga glada humöret! Allt jag begär.
Meddela mig via mail (brainandpackage@yahoo.se) eller telefon (0735125021) huruvida ni gör mig den äran eller ej.
Väl mött mina kära! Med förhoppning om en alldeles fantastiskt trevlig First annual ever Fredagsfinast-final!
Eder fredagsfinaste,
Malin

Inga kommentarer: